INFORMACJE

Opis modernizacji 265 wagonów dla PKP Intercity S.A.

Modernizacja 265 wagonów w ramach przetargów w latach 2018- 2019 dla PKP Intercity S.A.

W dniu 18 lipca 2018 roku spółka PKP Intercity S.A. ogłosiła przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądu na 3- cim poziomie utrzymania 10 wagonów osobowych typu 145Ab. Po wykonanej naprawie z modernizacją wagony osobowe będą wagonami restauracyjnymi. Wymagane terminy wykonania zamówienia (terminy pierwotne) od dnia zawarcia umowy w każdym z przedmiotów zamówienia przedstawiono poniżej:

  1. Umowa z Wykonawcą wybranym w postępowaniu, zostanie zawarta na okres 36 miesięcy od dnia zawarcia, z tym że wykonanie naprawy P5 wraz z modernizacją wszystkich wagonów nastąpi nie później niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, natomiast wykonanie przeglądów P3 winno nastąpić po 18 miesiącach eksploatacji od wykonania naprawy na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją.
  2. Zamawiający wymaga wykonania naprawy wraz z modernizacją jednego wagonu (czas postoju wagonu) w terminie nie dłuższym niż 80 dni kalendarzowych, z zastrzeżeniem ust. 3.
  3. Zamawiający wymaga wykonania naprawy wraz z modernizacją pierwszego wagonu (czas postoju wagonu) w terminie nie dłuższym niż 250 dni kalendarzowych.
  4. Zamawiający wymaga wykonania przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania jednego wagonu w terminie nie dłuższym niż (14 dni) 20 dni kalendarzowych.

16 października 2019 roku spółka PKP Intercity S.A. ogłosiła przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z odnowieniem oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 40 wagonów osobowych typu Z1A/Z1B. Po wykonanej naprawie z modernizacją wagony osobowe będą wagonami przedziałowymi. Przterag unieważniono z powodu braku ofert. 29 maja 2020 roku, spółka PKP Intercity ponownie ogłosiła przetarg tym razem pod zmienioną nieco nazwą: „wykonanie naprawy okresowej P5 z zachowaniem zasadniczych parametrów eksploatacyjnych oraz przeglądu na 3- cim poziomie utrzymania 40 wagonów osobowych typu Z1A/Z1B. Wymagane terminy wykonania zamówienia (terminy pierwotne) od dnia zawarcia umowy w każdym z przedmiotów zamówienia przedstawiono poniżej:

  1. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 42 miesiące od dnia jej zawarcia.
  2. Wykonanie naprawy wraz z odnowieniem wszystkich wagonów objętych Umowami, nastąpi nie później niż w terminie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umów, zaś wykonanie przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania winno nastąpić po 18 miesiącach eksploatacji od wykonania naprawy na 5-tym poziomie utrzymania każdego z wagonów. Wykonawca gwarantuje wykonanie Przeglądu każdego z wagonów w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (czas postoju wagonu).
  3. Wykonanie naprawy wraz z odnowieniem jednego wagonu osobowego (czas postoju wagonu) w zakresie każdej części przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 70 dni kalendarzowych. Termin wykonania naprawy wraz odnowieniem jednego wagonu stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.
  4. Wykonanie naprawy wraz z odnowieniem pierwszego wagonu osobowego (czas postoju wagonu) w zakresie każdej części przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 200 250 dni kalendarzowych.
  5. Umowa zawarta zostanie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 15 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

18 grudnia 2019 roku spółka PKP Intercity S.A. ogłosiła przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją i przeglądu na 3- cim poziomie utrzymania 90 wagonów osobowych typu 141A/111A. Po wykonanej naprawie z modernizacją wagony osobowe będą wagonami przedziałowymi 2 klasy. Wymagane terminy wykonania zamówienia (terminy pierwotne) od dnia zawarcia umowy w każdym z przedmiotów zamówienia przedstawiono poniżej:

  1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 48 miesięcy od dnia jej zawarcia.
  2. Wykonanie naprawy wraz z modernizacją wszystkich wagonów objętych Umową, nastąpi nie później niż w terminie 30 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, zaś wykonanie przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania wszystkich wagonów winno nastąpić po 18 miesiącach od wykonania naprawy na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją. Wykonawca gwarantuje wykonanie Przeglądu każdego z wagonów w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (czas postoju wagonu w przeglądzie).
  3. Wykonanie naprawy wraz z modernizacją jednego wagonu osobowego (czas postoju wagonu) nastąpi w terminie nie dłuższym niż 80 dni kalendarzowych, z zastrzeżeniem ust 4. Termin wykonania naprawy wraz z modernizacją jednego wagonu stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.
  4. Wykonanie naprawy wraz z modernizacją pierwszego wagonu osobowego (czas postoju wagonu w naprawie wraz z modernizacją) nastąpi w terminie nie dłuższym niż 350 dni kalendarzowych.
  5. Umowa zawarta zostanie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 15 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

Pod koniec roku, 30 grudnia 2019 roku spółka PKP Intercity S.A. ogłosiła przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją i przeglądu na 3- cim poziomie utrzymania 125 wagonów osobowych. Po wykonanej naprawie z modernizacją wagony osobowe będą wagonami bezprzedziałowymi 2 klasy. Wymagane terminy wykonania zamówienia (terminy pierwotne) od dnia zawarcia umowy w każdym z przedmiotów zamówienia przedstawiono poniżej:

  1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 48 miesięcy od dnia jej zawarcia.
  2. Wykonanie naprawy wraz z modernizacją wszystkich wagonów objętych Umową, nastąpi nie później niż w terminie 30 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, zaś wykonanie przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania wszystkich wagonów winno nastąpić po 18 miesiącach od wykonania naprawy na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją. Wykonawca gwarantuje wykonanie Przeglądu każdego z wagonów w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (czas postoju wagonu w przeglądzie).
  3. Wykonanie naprawy wraz z modernizacją jednego wagonu osobowego (czas postoju wagonu) nastąpi w terminie nie dłuższym niż 80 dni kalendarzowych, z zastrzeżeniem ust 4.
  4. Wykonanie naprawy wraz z modernizacją pierwszego wagonu osobowego (czas postoju wagonu w naprawie wraz z modernizacją) nastąpi w terminie nie dłuższym niż 250 dni kalendarzowych.
  5. Umowa zawarta zostanie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 15 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

1. Wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądu na 3- cim poziomie utrzymania 10 wagonów osobowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądu na 3– cim poziomie utrzymania 10 wagonów osobowych typu 145Ab.

Po wykonanej naprawie wraz z modernizacją wagony osobowe będą wagonami restauracyjnymi.

Szczegóły przetargu

Oferty winny być złożone w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 sierpnia 2018 roku [zmiana terminu 12.09.2018, 26.09.2018, 09.10.2018].

ROZSTRZYGNIĘCIE:

– ofertę złożył zakład FPS Sp. z o.o. [WYGRANA FPS Sp. z o.o.]

UMOWA PODPISANA W DNIU: 15 lutego 2019 roku

Kwota zamawiającego:
52 398 000,00 zł

FPS Sp. z o. o.
61 377 000,00 zł

2. Wykonanie naprawy okresowej P5 z zachowaniem zasadniczych parametrów eksploatacyjnych oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 40 wagonów osobowych typu Z1A/Z1B [piewrotnie: wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z odnowieniem oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 40 wagonów osobowych typu Z1A/Z1B].

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej na 5 -tym poziomie utrzymania wraz z odnowieniem oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 40 wagonów osobowych typu Z1A/Z1B:

  • część 1- wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z odnowieniem oraz przeglądem na 3- cim poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych typu Z1A,
  • część 2- wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z odnowieniem oraz przeglądem na 3-cim poziomie utrzymania 26 wagonów typu Z1B,
  • część 3- wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z odnowieniem oraz przeglądem na 3-cim poziomie utrzymania 6 wagonów typu Z1B przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych.

Po wykonanej naprawie wraz z odnowieniem wagony osobowe będą:

  • w przypadku części 1- wagonami pierwszej klasy (typ Z1A) przedziałowymi;
  • w przypadku części 2- wagonami drugiej klasy (typ Z1B) przedziałowymi;
  • w przypadku części 3- wagonami osobowymi przedziałowymi przystosowanymi do przewozu osób o ograniczonej możliwości poruszania się (PRM).
Szczegóły przetargu

Oferty winny być złożone w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 listopada 2019 roku [zmiana terminu 25.11.2019, 02.12.2019, 16.12.2019, 30.12.2019, 10.01.2020, 17.01.2020, 24.01.2020, 30.01.2020].

ROZSTRZYGNIĘCIE:

– brak ofert [UNIEWAŻNIONO]

Ponowne opublikowanie przetargu.
Termin składania ofert: 03 lipca 2020 roku [zmiana terminu 09.07.2020, 16.07.2020, 30.07.2020, 06.08.2020, 21.08.2020, 24.08.2020, 07.09.2020].

ROZSTRZYGNIĘCIE:

– ofertę złożył zakład Modern Train Sp. z o. o., Newag S.A. oraz ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. & PESA Bydgoszcz S.A. [UNIEWAŻNIONO]

UMOWA PODPISANA W DNIU: xxx roku

Kwota zamawiającego:
– dla części 1: 34 587 600,00 zł
– dla części 2: 115 607 700,00 zł
– dla części 3: 26 678 700,00 zł

Modern Train Sp. z o. o.
– dla części 1: 43 965 120,00 zł

Newag S.A.
– dla części 2: 166 296 000,00 zł

ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. & PESA Bydgoszcz S.A.
– dla części 1: 51 726 912,00 zł
– dla części 2: 158 678 364,00 zł
– dla części 3: 40 566 384,00 zł

Ponowne opublikowanie przetargu.
Termin składania ofert: 12 stycznia 2021 roku [zmiana terminu 2.02.2021, 4.02.2021, 18.02.2021, 2.03.2021, 15.03.2021, 26.03.2021].

ROZSTRZYGNIĘCIE:

– ofertę złożył zakład FPS Sp. z o.o., Mag-Train Sp. z o.o & POZBUD S.A., ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. & PESA Bydgoszcz S.A., MR Train S.A., Newag S.A. [UNIEWAŻNIONO]

UMOWA PODPISANA W DNIU: xxx roku

Kwota zamawiającego:
– dla części 1: 34 587 600,00 zł zł
– dla części 2: 115 607 700,00 zł zł
– dla części 3: 26 678 700,00 zł

FPS Sp. z o. o.
– dla części 1: 47 615 760,00 zł zł
– dla części 2: 143 558 220,00 zł zł
– dla części 3: 34 032 870,00 zł

Mag-Train Sp. z o.o & POZBUD S.A.
– dla części 1: 41 524 800,00 zł zł
– dla części 2: 132 560 298,00 zł zł
– dla części 3: 33 900 030,00 zł

PESA Bydgoszcz S.A. & ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A.
– dla części 1: 54 088 512,00 zł zł
– dla części 2: 152 730 084,00 zł zł
– dla części 3: 43 333 884,00 zł

MR Train S.A.
– dla części 1: 38 612 160,00 zł zł
– dla części 3: 31 173 120,00 zł

Newag S.A.
– dla części 2: 157 661 400,00 zł zł

Ponowne opublikowanie przetargu.
Termin składania ofert: 3 stycznia 2023 roku [zmiana terminu 24.01.2023, 7.02.2023, 21.02.2023, 14.03.2023, 22.03.2023].

ROZSTRZYGNIĘCIE:

– ofertę złożył zakład FPS Sp. z o.o., PESA Mińsk Mazowiecki S.A., Compremum S.A. & Transtrain Sp. z o.o. [WYRAGANA FPS Sp. z o.o. oraz PESA Mińsk Mazowiecki S.A w części 1]

UMOWA PODPISANA W DNIU: 26.10.2023 roku

Kwota zamawiającego:
– dla części 1: 40 147 200,00 zł
– dla części 2: 130 478 400,00 zł zł
– dla części 3: 32 324 400,00 zł

FPS Sp. z o. o.
– dla części 2: 184 844 400,00 zł zł
– dla części 3: 45 165 600,00 zł

PESA Mińsk Mazowiecki S.A.
– dla części 1: 57 925 856,16 zł zł
– dla części 2: 179 011 855,62 zł zł
– dla części 3: 45 599 743,26 zł

Compremum S.A. & Transtrain Sp. z o.o.
– dla części 1: 62 582 400,00 zł zł
– dla części 3: 204 032 400,00 zł
– dla części 3: 47 224 620,00 zł

3. Wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją i przeglądu na 3- cim poziomie utrzymania 90 wagonów osobowych typu 141A/111A.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją i przeglądu na 3- cim poziomie utrzymania 90 wagonów osobowych typu 141A/111A. (w oparciu o istniejącą Dokumentację projektu naprawy i modernizacji wagonów 174A [podtyp 111A-10]).

Po wykonanej naprawie wraz z modernizacją wagony osobowe będą wagonami przedziałowymi 2 klasy.

Szczegóły przetargu

Oferty winny być złożone w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 stycznia 2020 roku [zmiana terminu 31.01.2020, 07.02.2020, 24.02.2020, 09.03.2020, 11.03.2020, 18.03.2020, 27.04.2020, 29.05.2020, 31.07.2020, 04.08.2020, 18.08.2020].

ROZSTRZYGNIĘCIE:

– ofertę złożył zakład FPS Sp. z o.o. [UNIEWAŻNIONO]

UMOWA PODPISANA W DNIU: xxx roku

Kwota zamawiającego:
424 534 500,00 zł

FPS Sp. z o.o.
515 751 300,00 zł

Ponowne opublikowanie przetargu.
Termin składania ofert: 22 grudnia 2020 roku [zmiana terminu 12.01.2021, 26.01.2021, 9.02.2021, 22.02.2021, 9.03.2021].

ROZSTRZYGNIĘCIE:

– ofertę złożył zakład FPS Sp. z o. o. oraz Mag- Train Sp. z o. o. & POZBUD S.A. [WYGRANA FPS Sp. z o.o.]

UMOWA PODPISANA W DNIU: 01 kwietnia 2022 roku

Kwota zamawiającego:
424 534 500,00 zł

FPS Sp. z o. o.
494 829 000,00 zł

Mag- Train Sp. z o. o. & POZBUD S.A.
391 767 300,00 zł

4. Wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądu na 3- cim poziomie utrzymania 125 wagonów osobowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją i przeglądu na 3- cim poziomie utrzymania 125 wagonów osobowych. (w oparciu o istniejącą Dokumentację projektu naprawy i modernizacji wagonów 111A-20).

Po wykonanej naprawie wraz z modernizacją wagony osobowe będą wagonami bezprzedziałowymi 2 klasy.

Szczegóły przetargu

Oferty winny być złożone w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 stycznia 2020 roku [zmiana terminu 03.02.2020, 10.02.2020, 02.03.2020, 13.03.2020, 20.03.2020, 01.06.2020, 01.07.2020, 15.07.2020, 23.07.2020, 27.07.2020, 28.07.2020].

ROZSTRZYGNIĘCIE:

– ofertę złożył zakład ZOS Vrutky a.s. oraz ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. & PESA Bydgoszcz S.A. [WYGRANA ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. & PESA Bydgoszcz S.A.]

UMOWA PODPISANA W DNIU: 22 grudnia 2020 roku

Kwota zamawiającego:
591 168 750,00 zł

ZOS Vrutky a.s.
878 240 875,00 zł

PESA Bydgoszcz S.A. & ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A.
540 354 375,00 zł

Modernizacja 265 wagonów w ramach przetargów w latach 2018- 2019 dla PKP Intercity S.A.

UWAGA

Spis wagonów osobowych 111AMM-20 oraz 174A-10 z przetargów w ramach modernizacji 265 wagonów z lat 2018- 2019, połączono z poprzednim etapem modernizacji wagonów z roku 2017 celem zachowania porządku oraz dalszej numeracji zmodernizowanych wagonów.

Spis wagonów restauracyjnych 406A-40 opublikowano w zbiorczym spisie wagonów rodziny 406A.

W kolumnie „postępowanie przetargowe” wyszczególnione zostały informacje, z którego przetargu pochodzi dany typ wagonu.

WAGONY ABB Z1A /Z1B

Oznaczenie kolorów