Spis wagonów produkcji FPS
Wagony o typie 156A to przedziałowe wagony klasy 1 z przedziałami klasy business, które użytkuje przewoźnik PKP Intercity. Przedział pasażerski zachowany jest w najwyższym standardzie. Pudło wagonu oraz podwozie wykonane jest ze stali węglowej o podwyższonej wytrzymałości i odporności na korozję, spełniającą wszystkie obowiązujące wymagania Karty UIC 566.
Wagony o typie 157A (oznaczone jako 157Aa) to przedziałowe wagony klasy 2, które są przeznaczone do ruchu krajowego i międzynarodowego z prędkością do 200 km/h. Wagony typu 157Aa przystosowane są do przewozu osób o ograniczonej możliwości poruszania się, w tym na wózkach inwalidzkich i co najważniejsze są pierwszymi wagonami tego typu, które zostały wyprodukowane w Polsce z windą elektryczno- hydrauliczną
Wagon pasażerki o typie 158A to wagon klasy 1 o standardzie Z1. Pudło wagonu oraz podwozie wykonane jest ze stali węglowej o podwyższonej wytrzymałości i odporności na korozję, spełniającą wszystkie obowiązujące wymagania Karty UIC 566
Wagony o typie 159A to bezprzedziałowe wagony klasy 2 o standardzie Z1- Ap, które użytkuje przewoźnik PKP Intercity. Komfort jest bardzo wysoki, wagon jest bliźniaczą konstrukcją wagonu 158A.
Wagony o typie 164A, 165A, 166A oraz 167A należy wiązać
z zakupem przez spółkę PKP Intercity S.A. zupełnie nowych wagonów. Łącznie FPS dostarczył 25 nowych wagonów. Wagony 166A ostatecznie jednak otrzymały oznaczenie 156A podobnie jak wagony 167A. „Rowerówki” czyli wagony 165A otrzymały oznaczenie 159A.